Högrevsburgare!

Pinsamma saker hos…

Ibland blir det fredagsfys, men jag är lika nöjd de veckorna det blir fredagsmys direkt.
Igår stack jag tidigare från jobbet och drog direkt till frisören. Alltså, skalpmassage; Det…är…så…skönt! (Fast vem tusan kom på ordet ”skalp”? Hur fult är det inte!)
Det är nästan så att jag låter bli att blunda/njuta, trots att jag vill, när jag ligger där med nacken på kanten och huvudet halvvägs nere i ”handfatet”. Det skulle kännas rätt pinsamt om man, typ, hade ”lyckats” somna hos frisören?
Ungefär lika pinsamt som när man pruttar hos naprapaten…. *ap-emoji som skäms och håller för ögonen*

När jag sedan kom hem, piffad och fin (och svängandes lite extra på håret… *fniss*) stod sambon i köket och fixade högrevsburgare. Vilken fredag! Ljuvligt gott! Och 100 % mys. Nu kör vi helgfys istället. 🙂

5 thoughts on “Högrevsburgare!

  1. Åh. Just den massagen är så skön samtidigt som den kan trigga en massa nervkittel i hela kroppen. Brr. Men vilken underbar fredagseftermiddag du fick. Den var du och familjen helt klart värd.

  2. Det är jättekonstigt med skalpmassage. Alla säger att det är så skönt, men varje gång frisören har masserat så har jag blivit illamående. På riktigt. Jättekonstigt!

Kommentera

