Helgen som var och veckans planer!

Som vanligt ”swoschar” dagarna förbi. Därför kör vi i listform. 🙂

Helgen som var:

  • Sociallöpning på Holleden. As you may already know.
  • Vi satte upp vårt nya tält, från fjällräven.
    Fjällvandringsplaner smids och jag längtar ihjäl mig! Att traska i fjällmiljö, har verkligen gett mersmak. Detta trots alla myggjävlar… 😉
  • Jag nojade (lite till) över att det bara är 2 veckor (?!) kvar till Hallands Ultra.
  • Sovmorgon på söndagen.
    Skönt och välbehövligt!
  • Mors dag.
    Den passerade, ärligt talat, rätt obemärkt förbi. Vi firar oerhört sällan annat än födelsedagar. Men jag och min mamma träffades dock och hon fick hembakad kladdkaka och jag fick lite fina sommarblusar av henne. Bra byte!

Veckan som är/kommer:

  • Måndag – Blev min första ”klänningsdag” för året.
    Jag kände mig typ naken… 😛
  • Tisdag – Morgonjogg. I brist på träningstid.
    Imorgon tisdag, är det tänkt. Och om jag har skrivit det måste jag göra det. Right? Även om det innebär klockan 05.30. Uja…?!
  • Tisdag & Onsdag – Sommarfest 1 och sommarfest 2.
    Alltså dessa sommarfester på skola och dagis. Mysiga på sitt sätt, men den här årstiden känns det som att man har tillräckligt mycket planerat ändå…
  • Torsdag – Löpning. 
    Distans, långpass, fartlek eller intervaller…? Vi får se, går nog på känsla. Som vanligt. Hehe!
  • Fredag – Yoga, spinning eller styrka.
    Den planerande sidan av mig talar. Det märker ni va…? Haha!
  • Lördag – Långpass.
    Sist långpasset innan nästa helg. Velar mellan att korta ner eller förlänga. Hur tusan kan man korta ner något som aldrig har förlängts, liksom?! Det lutar åt ett något längre pass, än tidigare helger. (Om bara andningen är med mig).
  • Söndag – 90 (!) minuters yoga
    Mmm… *längtar*
4 thoughts on “Helgen som var och veckans planer!

  1. Jag är väldigt nyfiken på hur det gick med morgonjoggen. Just nu skulle jag aldrig orka göra något 05:30…Vid sju-snåret däremot går det bra 🙂

Kommentera

