”Och benen blir fulla med spring”…!

Det var längesen min månadssammanställning såg ut så här.
Om den någonsin har gjort det? Tja, vad ska jag säga. Man kan väl egentligen bara konstatera att…eh…jag har sprungit rätt mycket.  *harkel* 😛

Enstaka pass med powerwalk, ridning och spinning.
Och ca 10 % styrketräning, vilket motsvarar ungefär ett par-tre pass. Jag inser dessutom att jag inte har kört EN ENDA (!) minuts yoga…? Aningens pinsamt, måste jag ändå säga! Jag vet ju hur positivt det är, både för kropp och knopp.
Samtidigt är maj månad första sköna (för)sommarmånaden och det är kanske inte så konstigt att jag har varit mer fokuserad på att springa. Särskilt inte med kommande mål i sikte…!

Vad kör ni för typ av träning just nu?
Är ni bra på att variera eller har ni ”fastnat” för någon särskild favorit? 🙂

maj-16

3 thoughts on “”Och benen blir fulla med spring”…!

  1. Jag har också fastnat i löpning och promenader 🙂 yoga och styrka kan man ju ägna sig åt när det regnar 😉

    Svar: Åh ja fällkniven hade jag glömt bort 🙂 Och medicinboll ska jag nog allt skriva upp på önskelistan också för att utöka hemmagymmet lite 🙂

Kommentera

