Bye bye Juni!

Hm… Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här inlägget?
Att sammanställa månadens träning brukar kännas lite roligt. Eller ja, ”roligt” kanske är fel ord. Men i alla fall intressant, för en statistsiknörd som jag. (Är man inte en planeringsnörd, måste man ju vara någon typ av träningsnörd. Right?) 😛

Selektivt minne!

Det svåra den här månaden, är att det enda jag minns (tydligt) är Hallands Ultra.
Allt annat är liksom bara en grå, suddig massa… Haha! Kanske inte så konstigt, men ändå. Förutom de där 50 långa, roliga, grymt vackra, jävelusiskt jobbiga (!) kilometerna, fick jag ihop förvånansvärt mycket löpning.
Även om det inte var särskilt många LÄTTA km (pga den där pollen), var det ändå rätt många km. Och för ovanlighetens skull var ju faktiskt kvantiteten prio ett.

Däremot minns jag, som sagt, varken cyklingen, styrketräningen eller yogan (gruppträningen nedan) särskilt mycket. Men tydligen är den i alla fall genomförd och det är ju bra. 🙂

juni-16

4 thoughts on “Bye bye Juni!

  1. Haha, det bästa med Funbeat (eller vilken man nu väljer)… att man slipper komma ihåg själv 🙂 Jag kommer knappt ihåg att jag var skadad halva våren men det syns tydligt i min statistik… Det hade jag dock helst velat glömma!

Kommentera

