Bagheera Fjällmaraton – Vill de se mig död?

På fredagen; dagen innan vår halvmara går ”Sälen sprint av stapeln.
”Är du Sälens snabbare traillöpare?” Eh…nej, inte ens nära, men lite kul lät det ju, tänkte jag. Sedan insåg jag att om man maxar i både kval, semifinal och final så är man ju typ död i benen, när man ska springa dagen efter.

Och nej, jag inser självklart (som även min sambo så ”snällt” nämnde för mig…) att jag inte ens hade tagit mig förbi tidskvalen. Rutinerade traillöpare är ju TOKSNABBA! No need to worry, för oss vanliga motionärer, liksom… 😛 😀

Cool grej ändå, tänker en viss (ologisk) del av mig!

Foto: fjallmaratonsalen.se

3 thoughts on “Bagheera Fjällmaraton – Vill de se mig död?

Kommentera

