Nytt försök!

Här sitter jag med träningsvärk i rygg och axlar.
So long, so good! Utöver det har vi precis kommit hem från ett biobesök med de tre gangstergrabbarna – Ice Age Collision Course. Helt klart sevärd, men jag tycker personligen att de tidigare Ice Age filmerna har varit bättre.

När vi klev ur bilen här hemma, var luften MAGISK. Det har ösregnat och åskat tidigare idag, men nu lyste solen och luften var såå klar!

Ni anar inte hur sugen jag blev på att ge mig ut att springa!
Men klockan var 20.00 och imorgon har jag tänkt ge mig ut på ett långpass. Det kändes därför inte helt logiskt att springa nu. Dessutom tränade jag ju tung styrka igår (?!). Det här med semester alltså… Dagarna flyter ihop och jag känner mig mest rastlös och vill träna/springa hela tiden. Märkligt känsla!

Den här gången vann logiken – Jag som så ofta går på magkänsla annars. Sorry magkänslan. Nytt försök imorgon. Det är ju bara att hoppas att jag är lika sugen på att springa imorgon nu då… 😮

img_9445

3 thoughts on “Nytt försök!

Kommentera

