2000 inlägg – Då vs. nu!

Upptäckte häromdagen att det här blir mitt 2000:e inlägg.
Det känns både overkligt och roligt! Den där tjejen som började träna lite halvhjärtat för 5,5 år sedan – Som fick träningsvärk av sina första 10 armhävningar (som gjordes på knä, för jag inte orkade en enda på tå) i en armhävningsutmaning som jag hade hittat på nätet.

Till den person jag är idag; Som precis har sprungit sitt första ultralopp och som älskar att när som helst springa ett par timmar i skogen, köra tunga marklyft och hitta det mentala lugnet i yin yogan.
Vilken resa! För att inte tala om alla människor jag har lärt känna genom bloggen. Många av er har jag till och med träffat och nu i Augusti blir det äventyret Bagheera fjällmaraton Sälen, med flera av er. Så himla häftigt!

”Jag bara skriver lite”…. Som jag har sagt så många gånger, när människor i min närhet har frågat om eller varför jag bloggar. Det är verkligen så himla mycket mer än att ”bara” skriva! 🙂

På tal om tunga marklyft.

Det var precis där fokuset låg idag. När jag väl vaknade till liv (vilket är pinsamt sent… Troligtvis jag och tonåringarna) var det alldeles för varmt (i mitt tycke) för att springa. Därför tog jag med mig kidsen och drog till gymmet. Aircondition och nästintill folktomt – Jag klagar inte!
6 set med marklyft, 6 set bänkpress och sedan prehab för höfter/säte och vader. Jag kan tänka mig att börja jobba deltid och träna förmiddag…. 😉

Trappan upp och väggmålningen på ”mitt” gym.

10 thoughts on “2000 inlägg – Då vs. nu!

  1. Grattis till 2000 inlägg och en härlig resa! Och visst är det spännande vad mycket man varit med om tack vare bloggen. Ser fram emot dina nästa 2000 inlägg 😊

  2. Grattis till alla dessa inlägg 🙂 Tänk vad man kan förändras om man bara vill själv!! Hoppas på många fler inlägg att läsa!!
    Kram

  3. Tänk vad det rullar på och vad lite träning kan förvandla en människa. Fantastiskt Malin! Och vad spännande med fjällmaraton.

Kommentera

