Tillbakablick! 

Helgen har varit intensiv och har bjudit på många olika känslospektrum.
Att ta farväl av en underbar människa… Oavsett hur gammal personen ifråga är, känns det aldrig riktigt som man är redo, när dagen kommer. ♥
img_1432

Vi träffade några vänner, för första gången på väldigt lääänge.
Åt go´-grillat och en fantastisk morotskaka till efterrätt (Jag fick i mig 3 bitar…Uja! Men skyller på att värdinnan åt tre bitar och jag ville inte vara sämre…)! 😮

img_1431

Träffade (fler) vänner; Den här gången hemma hos oss. Kollade på fjällporr och käkade sedan pulled pork, potatisgratäng och fräschaste, godaste sommarsalladen (enligt mig); Kombon fetaost och vattenmelon. Mums!

img_1429

Jag sprang för andra gången den här veckan.
Och *peppar peppar* Det kändes oväntat bra. I princip direkt ur sängen, lite sömndrucken sådär och iväg utan frukost i magen. Första 4-5 km kändes lätta (!) Jag som alltid brukar vara trögstartad. Och särskilt med tanke på senaste veckans tunga känsla. Sista km kändes lite tuffare, men ändå helt ok. Kanske finns det hopp inför halvmaran? 🙂

Imorgon är det dags igen…
Ny arbetsvecka efter fem (!) lediga veckor. Det är, ärligt talat, med lite blandade känslor. Missförstå mig inte! Jag tycker om mitt jobb och mina kollegor, men när man varit ledig så här länge känns det ändå lite segt att hoppa in i vardagen igen.

7 thoughts on “Tillbakablick! 

  1. Trist med att ta farväl samtidigt som det ibland kan vara skönt att man får ett slags avslut och kan gå vidare sen.
    Det låter som en fullspäckad helg i övrigt. Och den där morotskakan såg syndigt god ut.
    Kram Helén

  2. Låter som en riktigt trevlig helg minus farvälet. Här är en till med jobbångest. Jobbigt att börja jobba efter 7 veckors ledighet :(.

Kommentera

