4 saker jag har saknat från min vardag! 

Semester i all ära och missförstå mig inte!
Jag älskar att vara ledig, vara fri att göra vad jag vill och bara slappa här hemma, nysa med barnen, lufsa runt i skogen eller fika på stan. Men det finns saker jag saknar, när jag har semester:

  • Det magiska ljuset, tiiidigt på morgonen. (Vanligtvis snarkar jag som bäst värst då).
  • Att sitta och sjunga för full hals i bilen, på väg till jobbet. Älskar det! (Tur att ingen hör…) 😛
  • Mina kollegors sjuka humor!
  • Att få sniffa häst i stallet. (Idag drog sonens hopplektioner igång igen).

img_1460

En av de (två) vackra Welsh Cob-stona, som är nykomlingar i stallet! ♥

6 tankar om “4 saker jag har saknat från min vardag! 

  1. Tack och lov vi har möjlighet att vara lediga ibland så vi inser hur privilegierade vi är! Hur präktigt lät inte detdär 🙂
    ♥♥

  2. Tror det är superbra att göra som du/ni. Resa bort och HELT lämna vardagen. Då inser man vad man gillar i den. 🙂 (Och kanske ogillar så man kan t abort det. 🙂 )

  3. Åh, känner igen det där. Saknade också vissa saker under semestern, bland annat ljuset på morgonen. Men också andra rutiner som släpps 🙂 Finfin häst också ju 🙂

Lämna en kommentar