Senaste dygnet i punktform!

Jag kan ju inte skriva ”dagens” här, för det innefattar ju även saker från igår kväll och inatt. Därav ”dygnets”.

Dygnets märkligaste:
Drömmen där att jag svimmar om och om igen. Blöder näsblod och kräks blod…?!
Har även svaga minnen av att Alexander Skarsgård var med i drömmen. (Väldigt försenad True Blood-throwback)?

Dygnets Vackraste:
Den tjocka dimman som låg mellan träden, när jag vaknade imorse! Trollskt! ❤

Dygnets ”men lägg av”:
Vaknade mitt i natten och tänkte: ”Jag får absolut inte glömma resorb!” Hjärnan har nog redan börjat gå på högvarv inför lördagens utmaning. Omedvetet, vill jag påpeka. För jag nojar inte så mycket… Än! 😛

Dygnets jakt:
En bra serie att följa. För oss som fortfarande lever i ett svart, digitalt hål och inte kan få netflix innebär tv-serie-”verkligheten” just nu egentligen bara Grey´s Anatomy. (förutom när jag slötittar på något avsnitt av Criminal Minds eller så).
Började titta på ”The nightmanager” igår. Vet inte vad jag tycker än? Lite som när jag försökte titta på ”Vikings”; jag fastnade inte helt. Jag vill helst fastna direkt!

Dygnets oklara:
Varför har jag ett enormt blåmärke på utsida höger knä och ett (lika stort) mitt på vänster knä…? Från skidåkningen i torsdags? (Eller från eftersviterna…?) 😮

”Det är inte fotot i inlägget, som har skrivit brevet.

6 thoughts on “Senaste dygnet i punktform!

  1. Ping: Veckans planer! | Rund är också en form - Trail & Träning

Kommentera

