Vackra Septembermorgnar!

De här Septemberdagarna alltså!
Om jag älskar September och Oktober vanligtvis (och det gör jag ju), är ju de senaste veckorna något alldeles extra. Sensommarvärme och brittsommar, all together! När jag åkte till jobbet imorse insåg jag att det inte kommer att vara ljust när jag går upp, så länge till. Men att de här morgnarna, med soluppgångar tagna ur en tavla, gör att det är såå värt det! Välkommen mörkret. Så småningom. 😉

Dagens:

  • Mest värdelösa: Jag sov som en kratta. Men insåg att det var fullmåne ute ikväll. Kanske påverkar det?
  • Godaste: En trippel (!) espresso direkt när jag kommer till jobbet. Mums! Och välbehövligt.
  • Roligaste: Mina närmsta arbetskamrater. De har såå sjuk humor! Precis som jag… Älskar´t!
  • Big no no: Jag åt choklad. På en onsdag. Räknas det, att det är lill-lördag….? *harkel*
  • WOW!!! Frida delar med sig av naturporr, från sin resa: Yosemite Nationalpark i Kalifornien! Avis? Inte då… 😛
    Del 1Del 2Del 3 och Del 4. Bara att gå in och njuuuuta!
  • Mest fascinerande: Peter Forsberg! Kollade på ”I huvudet på Gunde Svan”. Tänk att ha hans psyke alltså. Vill ha!

6 thoughts on “Vackra Septembermorgnar!

  1. Jag instämmer, mornarna är ljuvliga nu. njöt för fullt på min morgonjogg idag 🙂
    Och Foppa, alltså den blicken då han går in på plan. en liten knutta av det psyket skulle göra underverk för mig

  2. Håller med! Men kan tyvärr inte njuta riktigt tidiga mornar i vardagen just nu då jag måste väcka två små snarkande troll 🙂 Fast i helgen kanske? JA!

Kommentera

