All golden – Just around the corner!

Nu när jag inte har kunnat springa (eller ens kommit ut soffan…) blev dagens äventyr ganska oavancerat.
Och man behöver ju faktiskt inte krångla till det heller, om vi ska vara helt ärliga. Jag tog helt enkelt bara på mig gummistövlarna och gick 50 meter från huset (fortfarande på vår tomt) och fotade lite höstbilder. Så oerhört skönt med frisk luft i lungorna!

Jag älskar färgerna ute nu – All golden!
Och det är framför allt nu under hösten (men även våren) som jag älskar att bo på landet, sådär lite extra. Det är något extra magisk med naturen, så här års!

Är det bara det att jag är uppmärksam och verkligen ser färgerna mer i år, eller är det mer intensivt…?

img_2609

img_2608

img_2607

10 thoughts on “All golden – Just around the corner!

  1. Men så vackert! Här uppe är fulhösten här. Den är lika ful som fulvåren. Inga löv på träden och grått, grått också lite mer grått.

  2. Älskar verkligen hösten just för alla härliga färger det är just nu, funderar på att ta med kameran på en av promenaderna med hunden idag och ta lite härliga bilder 🙂

    Svar: Haha nä det passar väll inte in i någon sport egentligen men som sagt tur du förstår 😉 Ja faktiskt, fruktansvärt tråkigt när man fick fråga rundor bland vänner under OS tex. Också fick man koppa upp datorer osv för att man skulle kunna se så många sporter som möjligt samtidigt 🙂

  3. Galet vackert har det varit, men här börjar träd och buskar ha tappat alla blad. Kan ändå inte låta bli att tycka om det lite dystra och bruna, som kommer nu innan snön. Så otroligt kravlöst. Snön kan jag sen gärna slippa, stönar redan över allt skottande 😜
    Kram och fortsätt krya! ❤️

  4. Håller med, färgerna ÄR intensivare! Har faktiskt funderar en del på varför, men inte riktigt kommit fram till något. Kanske för att det varit så torrt?!

  5. Nämen visst är färgerna helt galna i år! Sprang i bokskog igår och kunde knappt koncentrera mig på orienteringen för det var så mycket vackert att titta på. Härlig trädgård du verkar ha!

Kommentera

