Stockholm Marathon – Många kämpade. T.o.m. en apa?!

Bloggvärlden har de senaste dagarna (veckorna) florerat av inlägg som handlar om Stockholms-maran.
Förberedelser, träningsupplägg, tips och råd och lopp-resuméer! Inget konstigt. Ni har varit grymma, alla ni som sprang! 4,2 mil är GALET långt i mina ögon (särskilt på asfalt i 25 gradig värme)!  Här är två (av säkert många fler) som är värda lite extra uppmärksamhet:

* Mest berörd /tårögd blev jag av Helenas kämpa-berättelse!
* Mest glad och fnissig blev jag av Per kidnappar-historia! (Det roligaste loppinlägg jag har läst, tror jag)!  ”Alla känner apan, apan känner igen”  kommer jag att tänka på här. Haha! Underbart, tack för skrattet, Per! 😀

 

7 tankar om “Stockholm Marathon – Många kämpade. T.o.m. en apa?!

  1. Ja åh! jag läste apan och skrattade massor. Förstå vilken himla bedrift att springa i den kostymen. Herre min skapare….
    Och du, det är helt ok med bilden. Skrev hos mig – att jag bara blir GLAD då du vill använda bilderna. 🙂 Fast blir så klart ännu gladare om du länkar haha.

    Kramar och jag ska klicka in hos Helena nu.

  2. Ja det är RESPEKT! Gissa att de garvade åt mig på jobbet när jag inte förstått hur dräkten hängde ihop, men det är ändå häftigt att orka springa i den varma dräkten…

Lämna en kommentar