För er som är sugna på utmaningar

Det finns många utmaningar i bloggvärlden just nu.
Några jag tyckte var särskilt intressanta kan ni hitta hos:

EmelieEn övergripande utmaning som gäller både kondition, styrka och kost!
SofyEn annorlunda core-utmaning. Alla kan ”vinna” oavsett hur otränad eller tränad man är.
MinaträningstightsEn hälsosam utmaning. Tänk grönt!
Sara – Mer ett  nytt tankesätt och ett sätt att lära sig uppskatta 2013.

dagg
Men glöm inte vad jag skrev igår. Lugnt och fint. 🙂
God morgon alla fina. (Sovmorgon här) Hoppas ni får en riktigt fin dag!

Jobbar ni eller är ni lediga den här veckan också?

3 tankar om “För er som är sugna på utmaningar

  1. Trevlig blogg!!!
    Visst är det bra med utmaningar?! Jag testade plankan idag och jag maxade 1 min och 45 sekunder! Nu ska här tränas på plankan några ggr i veckan!
    Jag vill också bli en bättre löpare så jag hoppas att kanske plankan kan hjälpa mig lite på traven? 🙂

    Fia

Lämna en kommentar