Guldkorn!

Jag älskar att läsa andra träningsbloggar och samtidigt få inspiration till min egen träning.
Ni är så grymma, ALLESAMMANS!  Oavsett ålder, storlek, hastighet och mål. Ni är alla oerhört inspirerande!

Jag måste ändå erkänna att man ibland ”trillar” man över små guldkorn som känns lite extra i magen, när man läser. Sådana där inlägg som man blir lite tårögd av att läsa. Idag har jag läst om tre personer som berörde mig lite extra;

Trailper, vars pannben måste ha växt minst 4 meter (!) när han sprang ultra i över 17 timmar i norska fjällen (Hornindal Rundt). Jösses!
Helena som under 2 dygn sprang 90 km kuperad terräng mellan Sälen och Mora (trots att hon vanligtvis springer mest på asfalt) och som grät sista halvmilen i mål.
Zara som är modig och klok nog att lyssna på sin egen röst och vågar skriva om sina tankar!

Som sagt, älskar´t! Ni är fantastiska! 
Alla ni som vågar testa. Vågar utmana er själva! Oavsett om det gäller att säga ”stopp” och bara tänka igenom vad man gör och vem man gör det för. Eller om ni klarar att springa 5 km eller kanske 50 km för första gången. Ni är helt underbara. Fortsätt så! 🙂

 

guld

Bild lånad från google

14 tankar om “Guldkorn!

  1. Och det är så bra när bloggar man gillar tipsar om andra bloggar (som man troligen också kommer att gilla)! Helenas läser jag ju redan, men de andra var nya bekantskaper, så tack och bock.

  2. Pingback: …och nu då? « Health by Helena

  3. Du är så härlig och den enda träningsvlogg jag följer. Var i öveigt och kämpade på gymmet idag. En guldstjärna till mig va?

    Kram
    Stoffe

  4. Håller med! Tycker om att följa andra, det är alltid någon som är lite extra duktig just denna veckan vilket peppar mig att också träna på!

  5. Och när man blir häcklad som ”envis tok” är det alltid skönt att läsa att det finns de som är mycket ”värre” 🙂

Lämna en kommentar