Tävling! Vinn ett Sportarmband till höstrundan!

sportarmbandI våras fick jag testa ett armband från sportarmandet.
Jag springer fortfarande med det och är nöjd! Så i väntan på höstmotivation (för just nu verkar den vara långt borta, efter helgens tävling..?!) har ni chansen att vinna ett valfritt armband till Iphone 4, Iphone 5, HTC eller Samsung!

För att vara med och tävla, vill jag att ni delar med er av bästa löparappen (enligt er) Och motivering till varför ni tycker den är bäst.

Tävlingen pågår tills den 25/9 kl 23.59. Lycka till! 🙂

11 tankar om “Tävling! Vinn ett Sportarmband till höstrundan!

  1. Runkeeper! För att den funnits med typ jämt och gett mig mer än ett AHA när det gäller avstånd och fart! För att den är pedagogisk och enkel att använda. För att den innehåller min bästa musik, mina vänner, peppar mig och går att använda på flera olika braiga sätt.

  2. Oj,den här tävlingen höll jag på att missa. Vilken tur att jag hann 🙂
    Jag använder Runkeeper.
    Lätt att använda och den fungerar. Den är bäst helt enkelt 🙂
    Åååå nu hoppas jag bara på att få vinna sportarmbandet!
    Kram!

  3. Jag kör endomondo jag! Man får mycket information samt kul att följa löparkompisarnas framsteg. I betalmodellen finns även olika löpprogram som jag skall testa nu när motivationen är på väg att infinna sej!

  4. Jag använder svettig appen den syncar så bra till jogg sidan, någon speciell anledning varför den ärbäst har jag inte mer att jag får den alltid att fungera och det gör inte runkeeper.
    Har jag använt garmiklocka så är det lätt att lägga in passet efteråt direkt i appen.

    Hoppas jag vinner för jag kan inte lyssna på musik när jag har mobilen i bälte på midjan hörlussladden är antingen för kort eller så trasslar jag in mig på armen vore det perfekt att ha den på armen.

  5. Tabata Sport Interval Timer.

    Perfekt för intervaller eller definierad fartlek, tempoökningar eller liknande: Man ställer själv in hur många gånger man ska köra, hur många sekunder och hur mycket man ska vila mellan varje, t.ex. 10 gånger max i 2 minuter med joggvila i 30 sekunder mellan varje – och så piper den varje gång det är dags att ändra farten.

    Och så kan man använda den även när man inte springer, t.ex. för att köra plankan X gånger 30 sekunder med 10 sekunder vila mellan varje.

  6. Hej!

    Kanske ingen renodlad löparapp men Sveriges radio play använder jag vid nästan varje pass. Perfekt att lyssna på sommarprat eller någon P3 dokumentär. Tid och km mäter jag med garmin klocka istället 🙂

    // Elin

  7. Samma här! Kör utan app o det fungerar det med:-). Men utan min Garmin o Jogg.se skulle löparlivet vara riktigt trist. Får läsa allas motivationer här o se om jag övertygas om att behöva en app. Får snart en iPhone 5 o tänker då kanske testa svettig appen. /Åsa

  8. Jag har testat en hel del men har alltid kommit tillbaka till Runkeeper 🙂 Där har jag mina vänner och jag kan lägga in en hel del annan träning också. Kör en del löpband och att då kunna köra en intervallträning på tid är ju helt kanon att lägga in i Runkeeper.

    Så, efter att ha testat diverse så nä, en gång Runkeeper, alltid Runkeeper skulle jag vilja säga

  9. Pingback: Påminnelse! Ni glömmer väl inte? | Rund är också en form!

  10. Runkeeper är bäst på så sätt att man kan redigera kartan efter avslutad runda! Senast jag använde denna fick jag bråka som fasen med blåtandspulsbältet. Tappade signalen hela tiden…
    Runtastic har jag heller inte använt på ett tag, men tränar man massa olika saker och inte bara löpning är det kanon med det stora urvalet! Nu när jag faktiskt tittar i den ser den riktigt trevlig ut, men kanske aningens grötig vid första anblicken…
    Endomondo kör jag med nu, enkel, man kan välja vad man vill se under passet (puls/km-tid/sträcka mm mm) och bra kontakt med pulsbältet. Blev lite sugen på runtastic igen faktiskt.

    Bäst just nu? Endomondo!! Mest för att den är enkel och man kan titta på massa roliga saker på webben efter avslutat pass!!

Lämna en kommentar