I want to break up!

Jag önskar såklart jag kunde skriva inspirerande inlägg om träning, varje gång.
Tyvärr ser inte vardagen eller träningen ut så alltid. Och det är kanske bra det? 😉 Efter gårdagens (efter att jag var klar, ändå ganska sköna) löppass i stormen,  har det inte blivit något mer på träningsfronten.

Idag ska jag och äldsta sonen upp till stallet. Medan han rider ska jag ”sniffa lite häst” och lugna ner kroppen och tankarna som far (återigen). Ungefär så här, som citatet nedan, kände jag på jobbet idag! Jag försöker ju undvika energitjuvar (som jag nämnde för någon vecka sen). De är dock jäkligt svåra att upptäcka emellanåt. Bläääää…!

Men jag hoppas däremot att ni har haft en riktigt skön måndag! 🙂

monday

10 thoughts on “I want to break up!

  1. Din blogg är fantastisk, om löpning och om livet som det är på ett personligt sätt. Du inspirerar mig och hjälper mig att komma vidare. Jag är nu inne på tredje månaden utan löpning pga löparknä. Men jag vet att det kommer att vända, liksom att andra motgångar man känner i livet förr eller senare vänder.
    Fokusera på det positiva

  2. Om du enbart skulle skriva euforiskt om träning skulle vi tro att du ljög. Och din blogg skulle inte alls vara lika rolig att läsa! 🙂 Tisdag – idag – blir bättre!!

  3. Energitjuvar är inget bra så jag skippar dem. 😉
    I morgon är en ny dag och denna dagen historia. ”Keep it up and you will be kept up”. (Yogi Bhajan)
    KRAM

  4. DU inspirerar och är super rolig! 🙂 Alla ha vi våra lite mer dassiga dagar juh..ingen fara, du är bra ändå! Mysigt med hästsnifferi, har jag med gjort,,haha…min dag har vart helt ok..solen gör allt lite lättare lixåm.. Kram

Kommentera

