Midsommar-spring!

Det är 4 år sedan jag började springa.
Jag kan nog inte säga att jag har sprungit ALLA julaftons morgnar, men i alla fall tre av dem. Jag tycker om idén att börja storhelgerna med att springa (jodå, även på vintern). Midsommarafton har även den inneburit en del löprundor. Två om jag inte minns fel. I år blir dock ingen midsommarlöpning. Dels pga vaden, men mestadels pga den här förkylningen… Jag har inte varit sjuk på lääänge, så egentligen ska jag inte klaga på mitt immunförsvar. Det känns bara så jäkla otajmat! Nästa år, då jäklar!! 😉

Idag har jag tagit det rejält lugnt. Det har blivit en hel del bloggläsande, även om jag märker att ni inte skriver så mycket. (Förståeligt)! 😉 Men lite grann händer det i bloggvärlden ändå. Jag blir rejält sugen på att ge mig ut, när jag bl.a. läser om Ingmaries intervaller, Mias tur på fjället och Sofias backträning! En härlig start på helgen!

Den 21 juni är sommarsolstånd, när natten är som kortast. Ni har väl inte missat hur Sara vill fira det med midnattslöpning? Det hade varit jäkligt roligt att vara med, men tyvärr är det nog stor risk att jag inte kan (då heller). Ni som kan, spring för mig och njut av sommarnatten! 🙂

Foto: sverigeradio.se

9 tankar om “Midsommar-spring!

Lämna en kommentar