Inspiration och länkkärlek!

Jag avundas och inspireras av människor som vågar.
Som har äventyr och upplevelser som en naturligt del av sin livsstil.

Läs om Emmis vandring i Abisko.
Förstår ni hur sugen jag blir att fjällvandra igen?! WOW!

Foto: explorista.se

Eller Katta som vågade ställa de svåra frågorna till sig själv.
Som var ärlig med sig själv och valde att lämna det ”ekorrhjul”, som många andra säkert hade gjort vad som helst för att ha.

Foto: bucketlife.se

3 tankar om “Inspiration och länkkärlek!

  1. Emmi har jag läst och gillat en längre tid. Till och med träffat faktiskt och tränat med. Grym tjej! Och den där Katta alltså – WOW! Helt ny för mig. Härligt med länkkärlek tycker jag.

  2. Åh, vad fint, tack! Ekorrhjulet kommer ju tillbaks till en mellan varven, men den där känslan att veta att det går att bara hoppa av – det är sån power i det!

    Måste genast in och läsa hos Emmi också – Abisko är en dröm!

Lämna en kommentar