Fem för fem!

Fick en lista skickad till mig av både Sara (Träningsglädje) och Anna (Orka mera).
Så here it goes!

1. Vilket livsmedel kan du inte leva utan?
Jag skulle vilja säga ägg, men ärligt talat äter jag det för sällan (även om jag tycker det är gott)… Jag måste nog säga yoghurt. (Är det ett livsmedel)? Äter yoghurt dagligen (och kanske lite för mycket)… *hrm* 😛

2. Godaste efterrätten?
Kladdkaka BORDE jag säga. Jag älskar ju allt med choklad. Men ska jag vara helt ärligt (och det ska man ju vara) måste jag nog ändå säga cheesecake. Gärna med passionsfrukt eller citron. GRYMT gott!

3. Vad tränar du helst en dag då du har all tid i världen?
Ett lååångt, rofyllt pass i skogen. Där jag inte känner någon press alls! Kunna stanna och fota när jag vill. Stanna och titta på en fantastisk vy utan att känna att jag ”måste” springa hela tiden. Love!

4. Bästa träningsredskapet?
Egentligen kroppen ju. 😉  Men i övrigt; Skivstången! Bästa! Kan varieras och användas till alla muskelgrupper. Inte alltid helt smidigt att få plats med hemma dock. Kettlebell ligger på en mer ”smidig” andraplats.

5. Vad är du tacksam för just nu?
Att min familj är tillsammans och mår bra!
Att jag kan springa och håller mig (relativt) hel.
Att jag har lärt mig att tycka om min kropp; för att den är funktionell, stark och fantastiskt bra! 🙂

Skulle bli glad om Linnéa, Nina, Caroline, Helena och Johanna ger sina svar på detta. 🙂

8 tankar om “Fem för fem!

  1. Min nya blogg bara strular =( Undra om jag får starta upp en ny fast på blogg.se ist. Orka! =(
    Men hallå, nu blev jag ju sugen på massa gott 😉
    Jag får nog hålla mig till yoghurten en morgonen som denna. Härlig lista =) Kramar ifrån mig!

Lämna en kommentar