Vill ni har ett galet tufft hemmapass??

Sofy skrev ett inlägg häromdagen.
Jag fick någon slags hat-kärlek till det vid första ögonkastet! Hon kallar det för ”555” av förklarliga skäl. Kolla in!! Det bränner i varenda muskel i hela kroppen bara vid tanken. Undrar hur det känns om man faktiskt utför det…??  Jag lovar att göra det när jag mår bättre igen.

Hon klarade själv passet på 12 min och 50 sekunder. Dvs 1 repetition var 1,5 sekund, inga vila… 😮  Herregud, lägg på en trekvart till så är jag kanske i mål? Haha! 

Vågar ni testa?! 🙂

uppochhoppa

PrtSc från uppochhoppa.se

8 thoughts on “Vill ni har ett galet tufft hemmapass??

  1. Jaha, är det du som skriver ”Rund är också en form” :-). Jag har sett din blogg hos Ingmarie (bla), men har inte kopplat ihop den med Västgötskan eller med Malin på jogg :-).

    Ett tips är att byta blogg på jogg för den går till en gammal blogg (där personen presenterar sig själv)….

    Jag hoppas också att det blir bra det där med att prova löparprodukter. Jag hoppas det. Lycka till!

  2. Absolut. Det gäller dock att plugga in raden så man inte ödslar tid på att läsa. 😉 När jag kör mina ”rundor” kör jag i ett också. Möjligtvis lite vattenpaus för att inte helt skrumpna. Det tar mer än 12 min. nämligen att avverka oavsett hur fort man kör på.:-)

Kommentera

