Länkkärlek – Läsvärt! ♥

En del av det jag tycker om med bloggandet är dels all den träningsinspiration man får!
Men även när man hittar inlägg som handlar om annat i livet, som är sådär lite EXTRA läsvärda och som får en att tänka till! Igår var det flera inlägg som berörde mig, så jag tänkte att jag delar med mig av dessa ”små pärlor”.

Helena skriver om hur man ska ta vara på varje ögonblick och inte ta något för givet!
Och sättet hon tar vara på det…?! 🙂

Veronica skriver ett intressant inlägg i det ganska nya benämningen /ämnet egentid.
Vad är det ? Finns det? Och vad är det viktiga i sammanhanget EGENTLIGEN?

Anna och Hoffen delar med sig av sina AXA Fjällmarathon upplevelser!
De får trailhjärtat att bulta lite extra. (Både av glädje och nervositet). Gissa på om jag blir sugen att prova på det. Tanken har jag ju funnits där redan innan, men jag känner att jag då behöver ha möjlighet att öka upp träningsmängden ytterligare. Men ett år SKA jag….! 🙂

 

3 thoughts on “Länkkärlek – Läsvärt! ♥

Kommentera

