Godsaker, PB, Maraton och Njutlöpning!

Det är verkligen obeskrivligt tomt här hemma…
T.o.m. Love ligger vid ytterdörren och tycks vänta på någon. 😦 Ett stort, stort tomrum och även om vi, så småningom, lyckas fylla en del utav det, kommer hon alltid finnas i våra hjärtan..!

Jag hade tidigare planerat in träning idag.
Men nä… Det kan hända att jag hade behövt det, för att stilla sinnet lite. Men jag orkade inte ens tänka träning. Hur ska jag då orka genomföra det…? Nu blir det soffläge.
Mys med barnen och choklad. Ja, mitt i veckan.

Istället för träningsinspiration från mig, får ni det av fina bloggvänner/bekanta.

  • Charlotta har gjort en liten, men naggande god, godsak. Choklad/kakao och jordnötssmak. Kan det gå fel liksom?
  • Ida slog sitt gamla pers med flera minuter, på 5 km! Så cool känsla det måste vara!
  • Sara har anmält sig till Dublin marathon. Och har heeelt rätt inställning kring detta (enligt mig).
  • Nina har satt ord på det, som hade kunnat vara mina egna tankar, kring löpning!

länkkärlek

8 tankar om “Godsaker, PB, Maraton och Njutlöpning!

  1. Jag förstår att du inte pallade. Ibland måste man liksom få ”gro in sig” i sorgen ett tag…
    Hoppas du orkar göra något litet i morgon för hur dte än är så hjälper det. Åtminstone en liten stund…
    Styrkekram!

  2. Vågar inte ens läsa ditt näst senaste inlägg… tårarna kryper fram vid rubriken… usch och fy va hemskt det är att behöva ta det steget. De där djuren blir ju så nära! Det är till hösten tio år sedan vi var tvungna att ta bort vår hund,.. jag gråter fortfarande varje gång jag tänker på honom… klart hon alltid kommer att ha en alldeles speciell plats i era hjärtan! Och ja, en sån här dag är det helt okej med choklad och soffhäng… springa eller träna kan du göra en annan dag! Tänker på er! kram

  3. Pingback: Den bästa motivationen |

  4. Usch så tungt för er! Vi har en Golden som passar in på allt som du beskriver hos din hund, förstår om hon är saknad hos er!

Lämna en kommentar