För första gången…

… på fem veckor fick jag till en runda. Eller vågade testa en löprunda, ska jag kanske säga.

Första 2 km kändes oväntat bra! T.o.m. flåset var förvånansvärt ok..?!

Vid dryga 2 km blev det flåsigare… (Chocking… Eller inte). Lite stelt och ”märklig känsla” i vaden, men det kändes ok. Hoppas inte att jag var övermodig nu bara. Tar det lugnt och känner efter i en dag eller två. 

Men 5 km total endorfinkick var det o alla fall! 🙂

  

Upptäckte en sån där selfie som jag tagit av misstag. Kan…inte…sluta…skratta..! Haha! Men jag bjuder på den. 😉

   

8 thoughts on “För första gången…

  1. Ping: Mitt 2015 – Del 1 Första halvåret. | Rund är också en form – Trail & Träning

  2. Grattis till rundan och för att du vågar bjuda på en så grym selfie 🙂 Det syns ju att du gillar att springa och ta ut dig.
    Jag väntar spänt på korten från Superior i lördags, jag har en känsla att mitt eget ansikte/grimas lär vara bland korten från leran 😉

  3. Haha vilken härligt ansträngd selfie 🙂
    Och grattis till att ha vågat testa en första runda, och att det verkar hålla! Viktigt att inte pusha det för snabbt nu bara!

Kommentera

