Blogger Boot Camp & Veckans träning!

Idag går årets version av BBC 2016 av stapeln.
Lite avis är jag allt, även om jag själv valde att inte delta i år (av olika anledningar).
När jag ser alla inlägg i sociala medier drömmer jag mig tillbaka, till den där sprudlande känslan jag fick under och efter mitt Blogger Boot Camp förra året! Ha så himla roligt, hör ni! 🙂

Några av förra årets ”dejter”:
Superfina Zara, sprudlande Lina och fantastiska Ida!

blogger-boot-camp-2015-2

Här hemma rusar dagarna förbi och smälter samman i en enda lång ”massa”.
Jag skulle helst vilja dra i någon slags broms, men det är så mycket som jag inte kan påverka och så länge det är en broms jag letar efter och inte en NÖDBROMS, känns det ändå ok.

Veckan som varit har i alla fall inneburit:
Tisdag: Styrketräning/prehab (Har fortfarande känningar av träningsvärk…?!)

Torsdag: Löpning, fartlek 6 km. (Låångsamt i mosig lössnö, men där det var barmark – Tjoff!  Trots att jag inte har sprungit regelbundet sista tiden, var det en märkbar skillnad i tempo mellan de båda.

Fredag:  Body Balance, 1 timme. Insåg att det var 5 veckor sedan (?!) jag var på någon typ av yoga. Pinsamt… Det var så himla skönt och välbehövligt!

Tanken var faktiskt att klämma in ett löppass idag, men jag har träningsvärk i vaderna (förstår inte riktigt varför??) efter gårdagens pass. Vilar därför idag och fokuserar på allt annat som händer.
Kanske att jag kan få till ett löppass imorgon, mellan en hel dags fotbollscup och en (senare) frånvarande sambo. Let´s see.

Hoppas ni får en bra lördag! 🙂

 

4 thoughts on “Blogger Boot Camp & Veckans träning!

  1. Men visst är det mysko et där med att man plötsligt kan få träningsvärk i en muskel man inte alls tycker att man använt. Fast i deitt fall skulle det ju iofs kunna vara den där mosiga lössnön som är boven. Svårt att få till ett bra frånskjut i sånt otyg.

Kommentera

