Hemmaträning utan vikter – Cirkel

Jag fick ur den! Tummen alltså.
Ikväll körde jag första hemmapasset på jättelänge! Om man räkna bort yogan jag faktiskt kör hemma emellanåt, var det senaste hemmapasset i november…?! Jösses…
Bytte snabbt om till träningskläder, innan jag hann ändra mig. Trots det hann jag köra en omgång ”Ruzzle” innan jag började. Snacka om att förhala det hela…. Haha!

– Burpees
– Armhävningar
– Fällkniven
– Utfall
– Tåhävningar
– Knäböj

10 repetitioner av varje x 4 varv.
Hur kan något som ändå ser hyfsat ”lätt” ut på papper kännas så oerhört jobbigt?? Jag var helt slut efteråt! Tänker jag efter, är det kanske inte så konstigt egentligen. Många övningar på kort tid och framför allt, totalt 40 burpees
… 😉

Vad har ni för tips / favoritövningar som ni kör hemma?

310-002

Bilden är tagen efter förra hemmapasset. Men jag var MINST lika svettig idag!

11 thoughts on “Hemmaträning utan vikter – Cirkel

  1. Tycker du är otrolig! Jag har aldrig lyckats bli så där härligt svettig av ett hemmapass. Lyckas alltid ta en massa pauser för att hämta ngt i skafferiet, eller jaga en dammråtta. 🙂

  2. Burpees är en bra ganska komplett övning men också den jobbigaste tycker jag.
    Mycket bra jobbat, hemmaträning är absolut inget att förringa! 🙂

  3. Tack 🙂
    Yes, du är grym!
    Några övningar förutom de du skrivit redan som jag kör utan vikter är bland annat skisquat, bicycle, russian twist, plankan 🙂

Kommentera

