Perfekt till grillat och ren skräck!

Crashed potatoes. Är jag sist i grillsommar-Sverige att upptäcka det?
Och med upptäcka menar jag läsa om det. 😉 Hittade ett recept nu på eftermiddagen, så jag har inte hunnit testa det (än), men det låter ju hur gott som helst! Det verkar finnas lite olika varianter. Antingen kan man göra det med olivolja, salt och peppar och timjan. Eller smör med vitlök, salt, peppar och rosmarin.

Eller fantastiska Ida, som efter en ”blair-witch”-upplevelse i björnskogen lovade sig själv att bara springa asfalt framöver.
Själva panik-över-björnen-grejen har jag själv varit med om. INTE KUL! Men däremot hennes överlevnadsinstinkter vad gällde ”hur ska folk hitta mig…?” är fantastiskt roliga. Läs! 😀

För att inte tala om Saras trail-safari. My god, vad mycket härlig trailporr, för ett utsvultet öga!

crashedpotatoes

Foto: thepioneerwoman.com

9 tankar om “Perfekt till grillat och ren skräck!

Lämna en kommentar